Le musée est ouvert. Plus d’informations

Pavilion Tour

Visite guidée
Dim., 25.10.2020
Pavillon Le Corbusier

Discover Le Corbusier’s architectural jewel on Lake Zurich: Take part in the guided tour of the exhibition pavilion and explore the last building designed by the great Swiss architect.

Safety instructions Covid-19.

The number of participants is limited. Please register on the website of the Pavillon Le Corbusier or by phone: 043 446 44 68. Anyone making a spontaneous decision is very welcome, provided that places are still available.

dès 16 ans
English